מי אנחנו

מי אנחנו כותרתשלום לך קורא יקר. אנחנו 28 דיירים (ועוד 4 בדיור מוגן) בהוסטל הממוקם על אדמות עמק איילון , פה במרכז הארץ, בתוך ישוב דתי אוהב ומחבק -מבוא חורון . פה, אנו גרים במתחם חדיש וכפרי, בדירות יפהפיות מאובזרות בכל מה שאדם צריך, ממש כמו בכפר נופש. עם מועדון צמוד ,  מגרש כדור-סל , פינת חי , בית כנסת משלנו . מסביב לכל דירה גינה פורחת, ובוסתן עם שלל עצי פרי.

כאן, בהוסטל, יש לנו סיבות טובות לקום בבוקר, להסתכל בראי ולחייך. כי אנו  קמים בבוקר ליום גדוש פעילות, הכולל תפילה, התעמלות הבוקר ועבודה במפעלים המוגנים של ההוסטל, וכן באזור התעשייה של הישוב וגם יש בינינו העובדים במכולת היישובית. אנו קמים כי יומנו מאיר לנו פנים – כי אנו מרחיבים את אופקינו  בשיעורים ובחוגים בפעילות ספורטיבית ובטיולים מדהימים. יש לנו סיבה לקום כי אנו מרגישים אהובים על ידי קהילת מבוא חורון שמזמינה אותנו לארוחות שבת בבתיהם, לשמחות ולערבי תרבות. גם אנחנו  מזמינים  אותם להתפלל עמנו בבית הכנסת שלנו בהוסטל. (בית כנסת קבוע נבנית בימים אלו !)

יש לנו סיבה טובה לקום בבוקר כי המקום והמיקום מתאימים לנו מבחינה דתית, כי יש לנו צוות שמלווה אותנו ביום טוב וביום סגריר. מקשיב ומקדם, מהמדריכים השיקומיים שנמצאים אתנו משך כל שעות היום, דרך עובדים הסוציאליים שאנו יחדיו מכינים תכניות שיקום אישיות ועד לאימהות הבית . וכמובן כמובן, ישראל המנהל שלנו.

יש לנו סיבה לחייך כי יש פה חיים ויש פה בית.

אם זה נשמע לך טוב, אולי תרצה לדעת איך מתקבלים.  אם אתה מעל גיל 18, ואתה מחפש מסגרת דתית משקמת, עליך לוודא את זכאותך ל"סל שיקום" לדיור ותעסוקה מטעם משרד הבריאות. ההוסטל הינו תחת פיקוחו ובקרתו של משרד הבריאות. תברר דרך הגורם המטפל שלך, (בבי"ח, עו"ס. פסיכיאטר וכו'). יש לשלוח  בפקס , דו"ח על מצבך מהמטפל וכן לצרף ויתור סודיות עם חתימתך. (מצ"ב טופס מתאים) תשאיר מספר טלפון לברורים והזמנה לראיון. אחרי הריאיון, אם  תרצה לבא והצוות ירגיש שפה בהוסטל תוכל לצעוד במסלול השיקום האישי שלך, תבוא אלינו לטעימה של כ-5 ימים. אחר כך, אם הכל בסדר משני הצדדים, תהיה אחד מאתנו. (ברוך הבא!)

                            טופס פניהויתור סודיות